Loading ....
Zespół Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych
im. Heleny Babisz
Biuletyn Informacji Publicznej
Zespołu Szkół w Bystrzejowicach
Pierwszych im. Heleny Babisz
został stworzony w celu powszechnego
udostępniania informacji publicznej w postaci
elektronicznej
Bystrzejowice Pierwsze 89
21-050 Piaski
tel/fax: (81) 581 02 13
e-mail: szkola@bystrzejowice.pl
Strona główna => Zamówienia publiczne i przetargi => Ogłoszenie o zamówieniu- usługi - Dowożenie uczniów Zespołu Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych => SIWZ + załączniki
WERSJA DO DRUKU: www.bystrzejowice.pl
 
 
Bystrzejowice Pierwsze, 07.06.2016r.
 
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
z dnia 7 czerwca 2016 r.
 
Nazwa: Dowożenie uczniów  Zespołu Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych  im. Heleny Babisz             w roku szkolnym: 2016/2017 oraz 2017/2018  ( z wyłączeniem przerwy wakacyjnej)
Znak sprawy:74405-2016
 
I.                   NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa Zamawiającego: Zespół Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz
Adres Zamawiającego: 21-050 Piaski, Bystrzejowice Pierwsze 89;
                                     NIP 712 28 84 127
REGON 432721334
Nr telefonu: 506 506 225
Nr faksu: 81 581 02 13
Adres strony internetowej: www.bystrzejowice.pl
Adres e-mali: zs.bystrzejowice@wp.pl
 
  II.        TRYB UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U                z 2013r. poz. 907 ze zm.) – dalej zwana „Ustawą Pzp” lub „Pzp” 
o wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
 
III.        OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowożenia uczniów Zespołu Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz w roku szkolnym: 2016/2017 oraz 2017/2018 ( z wyłączeniem przerwy wakacyjnej)  poprzez zakup biletów miesięcznych w ramach niżej podanych zadań.
  2. Dla każdej z tras podano następujące dane:
     odległość dowozu – podane km odnoszą się do efektywnej trasy;
     liczbę uczniów – zakładana liczba uczniów do przewozu podana w celu właściwego dobrania przez wykonawcę odpowiedniej ilości autobusów;
     ilość kursów – 1 kurs oznacza przejazd 1 autobusu po wyznaczonej trasie.
  1. Trasy będą realizowane na zasadzie komunikacji publicznej, ogólnodostępnej, z pierwszeństwem przejazdu uczniów.
  2. Cena jednostkowa biletu miesięcznego i stawka dzienna obliczona jako jedna dla wszystkich tras, podana przez Wykonawcę zostanie określona na cały okres ważności umowy z zastrzeżeniem art. 142 ust. 5 ustawy Pzp.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty ilości uczniów. W czasie obowiązywania umowy dopuszczalne są zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamówionych biletów miesięcznych ze względu na ruch uczniów w trakcie roku szkolnego m.in. zmiana miejsca zamieszkania, zmiana szkoły, ukończenie szkoły.
  4. Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną tras dowozu, w szczególności sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty. Koszty wizji lokalne ponosi Wykonawca. Nie zgłoszenie przez Wykonawcę na etapie sporządzania oferty uwag co do odległości dowozu traktowane będzie jako ich potwierdzenie. Podane w opisie długości trasy będą podstawą dokonywanych rozliczeń za wykonane usługi.
  5. Szczegółowy rozkład jazdy Wykonawca ma obowiązek ustalić z Dyrektorem przed rozpoczęciem  każdego roku szkolnego. Po uzgodnieniu szczegółowy harmonogram                             z przebiegiem tras dowozu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu.
  6. Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży, z uwzględnieniem, że dziecko powinno być dowiezione do szkoły w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nie o czasie zajęć lekcyjnych                   i zabieranie po ich zakończeniu bez zbędnego oczekiwania.
 
  1. Założono, że usługa będzie wykonywana od dnia 01.09. 2016 r. do dnia 30.06 2018 r.                             ( z wyłączeniem przerwy wakacyjnej).
  2. Zamówienie będzie realizowane wg szczegółowego planu przewozu zawierającego m.in. liczbę przewożonych uczniów oraz wymagane godziny przewozów, opracowanego w oparciu o dane dostarczone przez Dyrektora Szkoły.
  3. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia prawo do:
     wyłączenia, włączenia  z zakresu zamówienia poszczególnych tras (w zakresie nie większym jednak niż 20% w ujęciu wartościowym całego zamówienia);
     zmian i korekt zakresu dowozu stosownie do potrzeb wynikających ze zmiany planu zajęć i organizacji pracy w szkole;
     zmian tras i odwołań poszczególnych kursów (za uprzednim powiadomieniem Wykonawcy).
 
  1. Dowóz uczniów odbywać się będzie na następujących trasach:
 AUTOBUS NR 1
Dowozy:
Trasa nr 1: Szkoła – Janówek – Wierzchowiska I ( w kierunku Minkowic) – Szkoła
Odległość dowozu – 15 km
Czas przejazdu – 30 min
Prognozowana liczba uczniów – ok. 40
Ilość kursów tygodniowo - 5
Trasa nr 2: Szkoła – Kozice Górne – Majdan Kozic Górnych – Majdan Kozic Dolnych – Majdan Kawęczyński  - Marysin - Kawęczyn  – Szkoła
Odległość dowozu – 25 km
Czas przejazdu – 45 min
Prognozowana liczba uczniów – ok. 60
Ilość kursów tygodniowo - 5
Trasa nr 3: (dowóz w godzinach przedpołudniowych)  Szkoła – Janówek – Wierzchowiska Pierwsze ( w kierunku Minkowic) Wierzchowiska Drugie –  Krępiec  –  Bystrzejowice Pierwsze - Szkoła
Odległość dowozu – 30 km
Czas przejazdu – 50 min
Prognozowana liczba uczniów – ok. 30
Ilość kursów tygodniowo – 2
Trasa nr 4: (dowóz w godzinach przedpołudniowych)  Szkoła – Kozice Górne – Majdan Kozic Górnych – Majdan Kozic Dolnych – Majdan Kawęczyński  - Marysin - Kawęczyn  – Szkoła
Odległość dowozu – 25 km
Czas przejazdu – 45 min
Prognozowana liczba uczniów – ok. 20
Ilość kursów tygodniowo - 3
 
Odwozy:
Trasa nr 1: Szkoła – Kozice Górne – Majdan Kozic Górnych – Majdan Kozic Dolnych – Majdan Kawęczyński  - Marysin - Kawęczyn  – Szkoła
Odległość dowozu – 25 km
Czas przejazdu – 45 min
Prognozowana liczba uczniów – ok. 40 na jeden kurs
Ilość kursów dziennie – 2
Ilość kursów tygodniowo - 10
Trasa nr 2: Szkoła – Janówek – Wierzchowiska I ( w kierunku Minkowic) – Szkoła
Odległość dowozu – 15 km
Czas przejazdu – 30 min
Prognozowana liczba uczniów – ok. 30 na jeden kurs
Ilość kursów dziennie – 2
Ilość kursów tygodniowo - 10 
AUTOBUS NR 2
Dowozy:
Trasa nr 1: Szkoła –  – Wierzchowiska Drugie – Krępiec – Wierzchowiska Drugie (las)  – Szkoła
Odległość dowozu – 15 km
Czas przejazdu – 30 min
Prognozowana liczba uczniów – ok. 30
Ilość kursów tygodniowo - 5
Trasa nr 2: Szkoła – Kawęczyn – Kolonia Kawęczyn – Bystrzejowice Trzecie – Bystrzejowice Drugie – Bystrzejowice Pierwsze   – Szkoła
Odległość dowozu – 20 km
Czas przejazdu – 40 min
Prognozowana liczba uczniów – ok. 35
Ilość kursów tygodniowo - 5
Trasa nr 3: (dowóz w godzinach przedpołudniowych)  Szkoła – Kawęczyn – Kolonia Kawęczyn – Bystrzejowice Trzecie – Bystrzejowice Drugie – Bystrzejowice Pierwsze   – Szkoła
Odległość dowozu – 20 km
Czas przejazdu – 40 min
Prognozowana liczba uczniów –  ok. 20
Ilość kursów tygodniowo - 3
Odwozy:
Trasa nr 1: Szkoła –  – Wierzchowiska Drugie – Krępiec – Wierzchowiska Drugie (las)  – Szkoła
Odległość dowozu – 15 km
Czas przejazdu – 30 min
Prognozowana liczba uczniów –  ok. 30 na jeden kurs
Ilość kursów dziennie - 2
Ilość kursów tygodniowo – 10
Trasa nr 2: Szkoła – Kawęczyn – Kolonia Kawęczyn – Bystrzejowice Trzecie – Bystrzejowice Drugie – Bystrzejowice Pierwsze   –  Szkoła
Odległość dowozu – 20 km
Czas przejazdu – 40 min
Prognozowana liczba uczniów –  ok. 35 na jeden kurs
Ilość kursów dziennie - 2
Ilość kursów tygodniowo – 10
 
 
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
60112000-6 usługi w zakresie transportu drogowego
 
IV.        TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: 01.09.2016r. -30.06.2018r. (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej).
 
   V.     WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 
1.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące:
a)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
- za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że posiadają licencję/zezwolenie na wykonywanie transportu drogowego osób;
b)   posiadania wiedzy i doświadczenia
  -   Zamawiający uzna warunek  za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że :                    w  okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonał co najmniej dwie usługi polegające na dowożeniu uczniów do szkoły  (załącznik nr 2);
c)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą, że posiadają lub mają zapewniony dostęp (umowa najmu, umowa leasingu) do co najmniej dwóch w pełni sprawnych technicznie autobusów o ilości miejsc minimum 45 każdy oraz dwóch zastępczych autobusów do podstawienia na miejsce pierwszych w przypadku awarii. (załącznik nr 2) ;
d)   sytuacji ekonomicznej i finansowej
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2).
2.    W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału                           w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
3.    W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału                        w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp.
 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w formie „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach oraz dokumentach dołączonych do oferty.
 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt 1 lit a – d winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
Warunek określony w pkt 2 i pkt 3 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.
 
VI.       WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.    W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
a)   oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 2;
b)   koncesję, zezwolenie lub licencję,
c)  oświadczenie o wykonaniu w  okresie ostatnich trzech lat o wykonaniu co najmniej dwóch usług polegające na dowożeniu uczniów do szkoły;  
d)   wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją 
o podstawie do dysponowania tymi zasobami według wzoru stanowiącego załącznik nr 3;
 
W sytuacji, gdy Wykonawca:
  1. polega na potencjale technicznym na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać:
        jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
        w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
        jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innymi podmiotami,
        jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.
 
2.    W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a)   oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4;
b)   aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a)    listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 5;
4.    Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 2:
a)   pkt b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5.    Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę                        lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , lub przed notariuszem – wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu.
6.    W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
 
7.    Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są                                    do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8.    Wykonawcy, o których mowa w pkt. 7 składają wspólnie ofertę, przy czym:
a)   oświadczenia lub dokumenty wskazane w pkt VI.1 powinny zostać złożone w taki sposób aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy spełniają łącznie (tzn. składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie),
b)   oświadczenia lub dokumenty wskazane w pkt. VI.2. i VI.3. muszą być złożone osobno przez każdego z Wykonawców.
 
VII.     INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIU OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1.    Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2.    W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną,    z zastrzeżeniem pkt. 3.
3.    Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń                  i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oświadczeń              i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego, oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5/ informacji o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, pełnomocnictwa oraz uzupełnień złożonych na wezwanie Zamawiającego.
4.    Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
5.    Domniemywa się, że pismo wysłane przez Zamawiającego na adres e-mailowy podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy                     z treścią pisma, chyba że wykonawca wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji w sposób określony w pkt. 4, oświadczy że ww. wiadomości nie otrzymał.
6.    Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres:
Zespół Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz
21-050 Piaski, Bystrzejowice Pierwsze 89
7.    Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w imieniu Zamawiającego jest:
Pani Agnieszka Wilkołek
Nr tel:506506225
Nr faksu:81/5810213
Adres poczty elektronicznej: zs.bystrzejowice@wp.pl
8.    Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego, z przekazanym pisemnie, drogą elektroniczną, wnioskiem o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający odpowie niezwłocznie, nie później jednak niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert, na piśmie na zadane pytania, przesyłając treść pytań i odpowiedzi wszystkim uczestnikom postępowania oraz umieści taką informację na własnej stronie internetowej www.bystrzejowice.pl, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
9.    Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SIWZ.
10. Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym wykonawców, którym przekazano SIWZ oraz umieści taką informację na własnej stronie internetowej www.bystrzejowice.pl
 
VIII.        WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
 
IX.        TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1.    Ustala się, że składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2.    Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
 
   X.        OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1.    Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.    Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna.
3.    Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę.
4.    Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie).
5.    Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, że wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
6.    Dokumenty składające się na ofertę muszą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem pkt. 7.
7.    W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
8.    Zaleca się, aby każda zawierająca jakąkolwiek treść strona oferty była podpisana lub parafowana przez Wykonawcę. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem etc. powinny być parafowane przez Wykonawcę.
9.    Zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane. W treści oferty winna być umieszczona informacja o ilości stron.
10. Zaleca się przy sporządzaniu oferty skorzystanie z wzorów (formularza ofertowego, oświadczeń, wykazu) przygotowanych przez Zamawiającego. Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego   w przygotowanych wzorach.
11. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa                        w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być opatrzone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa                              w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm)” i dołączone do oferty, zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne, przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania  w celu zachowania ich poufności.
12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
13. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę ofert.
14. Wykonawca wskaże w ofercie tę część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
15. Na ofertę składają się:
a)   wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 1;
b)   wszystkie dokumenty i oświadczenia, których przedstawienia żąda Zamawiający, zgodnie z postanowieniami rozdziału VI SIWZ.
 
XI.       MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
  1. Oferty muszą być złożone w siedzibie Zamawiającego w
Zespole Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz,
Bystrzejowice Pierwsze 89 
21-050 Piaski
pok. 6 w terminie do dnia 30.06.2016 r., do godziny 10:00.
  1. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem wykonawcy, zaadresowane oraz opisane w następujący sposób:
 
Nazwa (firma) wykonawcy
adres wykonawcy
Zespół Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz
Bystrzejowice Pierwsze 89
21-050 Piaski
 
„Oferta przetargowa – Dowożenie uczniów  Zespołu Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych                        im. Heleny Babisz  w roku szkolnym: 2016/2017 oraz 2017/2018                                                            ( z wyłączeniem przerwy wakacyjnej)
 
 
Nie otwierać przed dniem 30.06.2016 r. godz. 10:15
3.    Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy.
4.    Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA”. Koperty oznakowane „ZMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian, zostaną dołączone do oferty.
5.    Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, według tych samych zasad jak wprowadzenie zmian i poprawek z napisem na kopercie „WYCOFANIE”. Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności po potwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy oraz zgodności z danymi zamieszczonymi na kopercie wycofanej oferty. Koperty z ofertami wycofanymi nie będą otwierane.
6.    Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Zespole Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz, Bystrzejowice Pierwsze 89 21-050 Piaski pok. 3. w dniu 30.06.2016 r o godz. 10:15.
7.    Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
8.    Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny zawarte ofertach.
9.    Otwarcie ofert jest jawne, Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.                           W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle Wykonawcy informacje z otwarcia ofert na pisemny wniosek Wykonawcy.
 
XII.        OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1.   Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej SIWZ, powinien w cenie brutto za jeden bilet miesięczny za dowóz i odwóz uczniów, ująć wszystkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez wykonawcę. Ceny określone przez Wykonawcę nie będą zmieniane w toku realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem art. 142 ust. 5 ustawy Pzp.
2.    Cena ofertowa powinna być podana w złotych polskich liczbowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę.
 
XIII.     OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1.    Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczonej przez wykonawcę zgodnie                                z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w rozdziale XII SIWZ i podanej w formularzu ofertowym.
Lp.
Kryterium zasadnicze
Opis
Waga – udział w ocenie
1.
Cena oferty
Cena za jeden bilet miesięczny (z podatkiem od towarów i usług – VAT), na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
100
 
2.    Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium. Ocena łączna oferty stanowi liczbę punktów uzyskanych w ramach kryterium.
3.    Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
4.    Przyznawanie ilość punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
 
 
Cena brutto najniższej zaproponowanej ofert
Liczba punktów = ----------------------------------------------------------- x 100 pkt
Cena brutto oferty badanej
 
5.    Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp oraz w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w ogłoszeniu o zamówieniu i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia kryterium wyboru.
6.    O odrzuceniu ofert(-y) oraz wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
7.    Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieści informacje, określone w art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty) na własnej stronie internetowej www.bystrzejowice.pl oraz w swojej siedzibie                       na „Tablicy ogłoszeń”.
8.    Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty drogą elektroniczną.
9.    Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem 5-dniowego terminu, jeżeli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
 
XIV.    INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
 
1.    Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przekaże Zamawiającemu informacje dotyczące osób podpisujących umowę oraz osób upoważnionych do kontaktów w związku z realizacją umowy.
2.    W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca przed podpisaniem umowy, na wezwanie zamawiającego powinien złożyć umowę regulującą współpracę wykonawców.
 
XV.      WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
 
XVI.     ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ALBO WZÓR UMOWY
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6.
 
XVII.   POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Środki ochrony prawnej określa Dział VI ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
XVIII. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
 
XIX.    MAKSYMALNA LICZBA WYKONAWCÓW, Z KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY ZAWRZE UMOWĘ RAMOWĄ
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
 
XX.      INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6 I 7 LUB ART. 134 UST. 6 PKT 3 I 4
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
 
XXI.    OPIS SPOSOBU PRZEDSTAWIANIA OFERT WARIANTOWYCH ORAZ MINIMALNE WARUNKI, JAKIM MUSZĄ ODPOWIADAĆ OFERTY WARIANTOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 
XXII.   ADRES POCZTY ELEKTRONICZNEJ LUB STRONY INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO
Adres strony internetowej: www.bystrzejowice.pl
Adres e-mail: zs.bystrzejowice@wp.pl
 
XXIII.  INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej .
 
XXIV.   WYSOKOŚĆ ZWROTU KOSZTÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
 
XXV.    INFOMACJA O PODWYKONAWCACH
 
1.    W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców.
2.    Zmiana podwykonawcy podczas realizacji umowy, możliwa będzie jedynie za zgodą Zamawiającego.
 
XXVI.        Załączniki
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy;
Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
Załącznik nr 3 - wykaz narzędzi;
Załącznik nr 4 - oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia;
Załącznik nr 5 - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5/ informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej;
Załącznik nr 6 – wzór umowy;
 
 
Załącznik nr 1
 
FORMULARZ OFERTOWY
    I.        Ofertę składa:
Pełna nazwa Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie*)
 
Adres
Nr telefonu
Nr faks
 
Pełnomocnik*) do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie
 
Osoba uprawniona do kontaktu z Zamawiającym w trakcie postępowania
 
*) jeśli dotyczy
 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
Dowożenie uczniów Zespołu Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz                  w roku szkolnym 2016/2017 oraz 2017/2018 (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej)  poprzez zakup biletów miesięcznych.
dla
Zespołu Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz
21-050 Piaski, Bystrzejowice Pierwsze 89
 
   II.        Oferujemy wykonanie usług stanowiących przedmiot zamówienia, na warunkach
i w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
za cenę biletu miesięcznego za dowóz i odwóz uczniów:
- w kwocie netto złotych …………………………………………………………………………………………………
(słownie: …………………….……………………………………………….……………….)
- podatek VAT …….%, to jest w kwocie ……………………………………………………………………………zł
(słownie: ………………………………………………………………………………..……………….)
- w kwocie brutto złotych …………………………………………………………………………………………………
(słownie: …………………………………………………………………………………………………)
 
  III.        Cena zawiera wszystkie koszty, podatki i opłaty niezbędne dla realizacji zamówienia.
  IV.        Oświadczamy, że jesteśmy związani niniejszą ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
    V.        Oświadczam, że zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
oraz istotnymi postanowieniami umowy, akceptujemy je wraz ze zmianami i nie wnosimy do nich zastrzeżeń.
  VI.        W razie wybrania naszej oferty, zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w istotnych postanowieniach umowy dołączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego.
VII.        Niniejsza oferta wraz z załącznikami zawiera …......... kolejno ponumerowanych stron.
VIII.        Niniejszym informujemy, że informacje składające się na ofertę, zawarte na stronach: ………… stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów 
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być ogólnie udostępnione.
  IX.        Następujące części zamówienia zamierzamy powierzyć podwykonawcom:
………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………….
    X.        Do oferty załączamy następujące dokumenty:
1.    ………………………………………….
2.    ………………………………………….
3.    ………………………………………….
4.    ………………………………………….
5.    ………………………………………….
6.    ………………………………………….
7.    ………………………………………….
8.    ………………………………………….
9.    ………………………………………….
10. ………………………………………….
 
 
 
 
………………………………… …                     …………………………………………..
                 miejscowość i data                                               podpis osoby (osób) upoważnionej
                                                                                         do reprezentacji wykonawcy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik nr 2
 
 
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
(art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych)
 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.
Dowożenie uczniów Zespołu Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz  w roku szkolnym 2016/2017 oraz 2017/2018  (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej)  poprzez zakup biletów miesięcznych.
Ja/my, niżej podpisany/i
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..……………………
działając w imieniu i na rzecz (nazwa/firma/i adres wykonawcy)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
 
Oświadczam/y, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:
 
  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ;
  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej,
                  
opisane przez Zamawiającego w SIWZ.
 
 
 
…………………………….                                                    ………………………………………..
      miejscowość i data                                                                   podpis osoby (osób) upoważnionej
                                                                                                    do reprezentacji wykonawcy
 

Załącznik nr 3
 
 
WYKAZ NARZĘDZI  (TABORU AUTOBUSOWEGO)
 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.  
Dowożenie uczniów Zespołu Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz w roku szkolnym 2016/2017 oraz 2017/2018  (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej) 
 
 
 
Lp.
Marka autobusu – rok produkcji – nr rejestracyjny
Ilość miejsc siedzących
Podstawa dysponowania
  1.  
 
 
 
  1.  
 
 
 
  1.  
 
 
 
  1.  
 
 
 
  1.  
 
 
 
  1.  
 
 
 
 
 
 
Do wykazu należy dołączyć kserokopię dowodów rejestracyjnych.
 
 
 
 
 ………. …………………………                                                   ….………………………………
        miejscowość i data                                                                              podpis osoby (osób) upoważnionej
do reprezentacji wykonawcy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Załącznik nr 4
 
OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA
(art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych)
 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. 
Dowożenie uczniów Zespołu Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz w roku szkolnym 2016/2017 oraz 2017/2018(z wyłączeniem przerwy wakacyjnej) 
 
 
 
Ja/my, niżej podpisany/i
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
działając w imieniu i na rzecz (nazwa/firma/i adres wykonawcy)
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
 
Oświadczam/y, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
 
 
 
 
 
…………………………. ……                            ……….……………………………………
    miejscowość i data                                                    podpis osoby (osób) upoważnionej
                                                                                         do reprezentacji wykonawcy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik nr 5
 
LISTA PODMIOTÓW NALEŻĄCYCH DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ/
INFORMACJA O TYM, ŻE WYKONAWCA NIE NALEŻY DO GRUPY KAPITAŁOWEJ*
 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. 
Dowożenie uczniów Zespołu Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. Heleny Babisz               w roku szkolnym 2016/2017 oraz 2017/2018  (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej)  .
 
 
Zgodnie z art. 26 ust. 2 pkt 2d ustawy Prawo zamówień publicznych:
 
  1. Składamy listę podmiotów, razem z którymi należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów:
 
Lp.
Nazwa podmiotu
Adres podmiotu
1.
 
 
2.
 
 
3.
 
 
4.
 
 
 
 
 
……………………………………………
(miejscowość, data)
……………………………………
podpis osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy
 
 
  1. Informujemy, że nie należymy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
 
 
……………………………………………
(miejscowość, data)
……………………………………
podpis osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy
 
 
 
*należy wypełnić pkt 1 lub pkt 2
 
 
Załącznik nr 6
 
WZÓR UMOWY
 
zawarta w dniu ………………………….. 2016 r.
pomiędzy:
 
  1. Zespołem Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im Heleny Babisz
    21-050 Piaski, Bystrzejowice Pierwsze 89, zwanym „Zamawiającym”, który reprezentuje Dyrektor Szkoły  Agnieszka Wilkołek,
a
  1. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….,     zwanym „Wykonawcą” reprezentowanym przez ………………………………………………..............................................................
 
Niniejsza umowa zawarta jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2013 r. poz. 907 ze zm.).
 
§1
  1. Przedmiotem umowy jest dowożenie uczniów dojeżdżających do Zespołu Szkół                   w Bystrzejowicach Pierwszych w roku szkolnym 2016/2017 oraz 2017/2018                      ( z wyłączeniem przerwy wakacyjnej)  poprzez zakup biletów miesięcznych.
  2. Wykaz tras przewozów zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany ilość przewożonych uczniów. O takiej zmianie Zamawiający powiadomi Wykonawcę do dwudziestego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym nastąpi zmiana, zatem zmiana wchodzi w życie od następnego miesiąca.
 
§2
  1. Obowiązki i zadania Wykonawcy:
a)   Wykonawca zapewnia właściwą jakość usługi (należyty stan techniczny pojazdów, regularność, punktualność, dyspozycyjność);
b)   Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zdrowie i życie uczniów podczas przewozów na zasadach określonych przez Kodeks Cywilny;
c)   Wykonawca pokrywa wszelkie koszty ubezpieczenia pojazdów                               i przewożonych osób od ewentualnych następstw nieszczęśliwych wypadków, mogących nastąpić w trakcie realizacji przedmiotu umowy;
d)   Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej;
e)   W przypadku awarii pojazdów – środków transportu – z jakichkolwiek przyczyn na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia na swój koszt zastępczego środka transportu w celu realizacji umowy,
f)    Wyposażenie autobusu musi spełniać obowiązujące przepisy z zakresu BHP                i P. poż.
  1. Wykonawca nie ma prawa przekazywać ani zlecać innym podmiotom prowadzenia              w całości lub w częściach usług będących przedmiotem niniejszej umowy bez pisemnej zgody Zamawiającego.
  2. Wykonawca oświadcza, że:
a)   Posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób,
b)   W dniu rozpoczęcia świadczenia zleconych usług przewozowych dysponować będzie środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób i uczniów do szkół.
  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rozkładu jazdy w formie aneksu do umowy jak również zmian w nagłych przypadkach (skrócenie lekcji w szkołach, dodatkowe zajęcia, praca w soboty itp.).
 
 
§3
 
Umowę zawiera się na czas od dnia 01.09. 2016 r. do dnia 30.06. 2018 r.
 
§4
 
  1. Wynagrodzenie za wykonanie usługi przewozu uczniów realizowane jest poprzez zakup przez Zamawiającego biletów miesięcznych.
  2. Strony obowiązuje cena jednostkowa biletu miesięcznego dla 1 ucznia za dowóz
    i odwóz uczniów na trasach wymienionych w SIWZ, która wynosi ………….. brutto.
  3. Cena jednostkowa biletu miesięcznego uwzględnia wszystkie koszty tj. m.in. napraw, paliwa, rejestracji pojazdów, ubezpieczenia, podatków, akcyzy, części zamiennych itp.
  4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia biletów miesięcznych do siedziby płatnika zgodnie z wykazem imiennym uczniów z poszczególnych szkół. Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie roku szkolnego może ulec zmianie.
  5. Odbiór biletów następować będzie na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego.
  6. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi na podstawie faktur VAT w okresach miesięcznych przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy o numerze ………………………………………………………………….. w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury płatnikowi.
  7. Płatnikiem wynagrodzenia przedmiotu umowy będzie
Zespół Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych im. H. Babisz 21-050 Piaski, Bystrzejowice Pierwsze 89;  NIP712-28-84-127
  1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
a)   za niewykonanie usługi przewozowej z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca w wysokości 100% stawki brutto, którą by otrzymał gdyby usługę zrealizował w całości,
b)   za opóźnienie w postawieniu pojazdu przewozu:
    30 minut – 20%,
    pow. 30 minut – 50 %
stawki brutto, którą by otrzymał gdyby zrealizował usługę bez opóźnienia. Podstawą stwierdzenia opóźnienia będzie protokół podpisany przez Dyrektora            i kierowcę.
c)   50 000,00 zł za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
 
§5
 
  1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
  2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
 
§6
 
Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron na piśmie pod rygorem nieważności.
 
§7
 
W sprawach nieunormowanych niniejszą umową, mają zastosowanie właściwe przepisy ustawy – Kodeks cywilny, ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz ustawy - Prawo przewozowe.
 
§8
 
Spory, jakie mogą wynikać z realizacji niniejszej umowy, strony poddają rozstrzygnięciu przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
 
 
§9
Integralną częścią umowy jest:
a)   Specyfikacja istotnych warunków zamówienia;
b)   Oferta wykonawcy.
 
§10
 
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej                      ze stron.
 
 
 
 
ZAMAWIAJĄCY                                                                WYKONAWCA
 
 
 
 
 
Pokaż informacje o artykule