Menu

  1. Organizacja
    1. Schemat organizacji zespołu
  2. Organy zespołu
    1. Dyrektor
    2. Wicedyrektor
    3. Rada Pedagogiczna
      1. Kadra
      2. Pedagog
      3. Logopeda
      4. Psycholog
        1. Psycholog
    4. Rada Rodziców
  3. Zakres Terytorialny
    1. Obwód Zespołu
    2. Zasady Rekrutacji Gimnazjum
    3. Zasady Rekrutacji Szkoła
  4. Władze i Pracownicy
    1. Dyrektor
    2. Nauczyciele
      1. Przedszkole
      2. Szkoła Podstawowa
    3. Sekretariat Zespołu
    4. Intendent
      1. Gimnazjum
      2. Szkoła Podstawowa
    5. Pracownicy Obsługi
  5. Status Prawny
    1. Akt Założycielski
    2. Ustawa o Systemie Oświaty
    3. Statut Szkoły
  6. Informacje o Zespole
    1. Godziny Pracy
      1. Gimnazjum
      2. Szkoła Podstawowa
    2. Mapa Dojazdu
      1. Gimnazjum
      2. Szkoła Podstawowa
    3. Historia
      1. Zespół Szkół
    4. Patron
      1. Zespół Szkół
    5. Kontakt
  7. Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw, skarg i wniosków
    1. Listownie
    2. Telefonicznie
    3. Mailowo
    4. Osobiście
    5. Sposób Załatwiania i Przyjmowania Spraw
  8. Rejestry, ewidencje, archiwa
    1. Prowadzone Ewidencje, Księgi, Archiwa
  9. Majątek Zespołu
    1. Gimnazjum
      1. Księgozbiór
      2. Wyposażenie
      3. Maszyny, Urządzenia i Przyrządy
      4. Księgowość
    2. Szkoła Podstawowa
      1. Księgozbiór
      2. Wyposażenie
      3. Maszyny, Urządzenia i Przyrządy
      4. Księgowość
  10. Finanse Zespołu
  11. Zamówienia publiczne i przetargi
    1. Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty do zapytania ofertowego - dożywanie 2021
  12. SERWIS
    1. Redakcja
    2. Wyszukiwarka
    3. Instrukcja obsługi serwisu
    4. Rejestr zmian
    5. Polityka plików cookie
  13. Psycholog

Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) został stworzony w celu powszechnego udostępniania informacji publicznej w postaci elektronicznej. Biuletyn ten składa się z witryn WWW, na których władze publiczne oraz inne podmioty wykonujące zadania publiczne udostępniają informacje publiczne wymagane przez polskie prawo.

Głównym zadaniem strony głównej BIP, na której się obecnie znajdujesz, jest udostępnianie:

Biuletyn Informacji Publicznej adresów stron BIP podmiotów zobowiązanych do prowadzenia Biuletynu, których podstawowych danych teleadresowych tych podmiotów oraz informacji o redaktorach stron podmiotowych BIP.

Obecnie dostęp do informacji o podmiotach jest możliwy przez spis podmiotów, mapę i moduł wyszukujący. Przeczytaj wprowadzenie do Biuletynu Informacji Publicznej.

Pobierz ustawę o BIP z dnia 18-01-2007r.

Pokaż informacje o artykule
Loading ....
Zespół Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych
im. Heleny Babisz
Biuletyn Informacji Publicznej
Zespołu Szkół w Bystrzejowicach
Pierwszych im. Heleny Babisz
został stworzony w celu powszechnego
udostępniania informacji publicznej w postaci
elektronicznej
Bystrzejowice Pierwsze 89
21-050 Piaski
tel/fax: (81) 581 02 13
e-mail: szkola@bystrzejowice.pl

Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) został stworzony w celu powszechnego udostępniania informacji publicznej w postaci elektronicznej. Biuletyn ten składa się z witryn WWW, na których władze publiczne oraz inne podmioty wykonujące zadania publiczne udostępniają informacje publiczne wymagane przez polskie prawo.

Głównym zadaniem strony głównej BIP, na której się obecnie znajdujesz, jest udostępnianie:

Biuletyn Informacji Publicznej adresów stron BIP podmiotów zobowiązanych do prowadzenia Biuletynu, których podstawowych danych teleadresowych tych podmiotów oraz informacji o redaktorach stron podmiotowych BIP.

Obecnie dostęp do informacji o podmiotach jest możliwy przez spis podmiotów, mapę i moduł wyszukujący. Przeczytaj wprowadzenie do Biuletynu Informacji Publicznej.

Pobierz ustawę o BIP z dnia 18-01-2007r.

Pokaż informacje o artykule
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się o celach i zasadach ich wykorzystywania.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.wiem, zamknij